Karel Hrabaň, polní pilot stíhač č.1441 , 43.letka, 4.stíhací pluk
22.5.1915 – 1.1.1996
Ačkoliv se po okupaci Československa do zahraničí nikdy nedostal, pokusil se utéci hned třikrát, poslední hromadný útěk s He 111 byl překažen. V roce 1945 se přeškoloval a létal i na Bf 109g-10 ( S/CS-99), pak odešel, protože nesouhlasil s komunistickým režimem.
Tyto jedinečné fotografie zaslané čtenářem (jeho synem) nám ukazují předválečné záběry, stejně jako naše Avie, na kterých létal i mobilizaci. Děkujeme.
- Karel Hrabaň
- havárie v Pardubicích 1936
- havárie v Pardubicích 1936
- Havárie 1937
- Vlevo budoucí eso tří front Josef Stehlík.
- Vojta Smolík
- 43. letka
- Mobilizace -Dřevčice
- Mobilizace -Dřevčice
- Mobilizace -Dřevčice
- Mobilizace -Dřevčice
- 43. letka
- Mobilizace -Dřevčice
- 43. letka
- mobilizace
- Karel Hrabaň
- 43.letka
- Hraban, Soukeník a Fic
- Užhorod hotovost – boje s Maďary
- Mobilizace
- 1936
- Mobilizace
- 43.letka a celý 4. stíhací pluk měly spoustu budoucích vynikajících pilotů, Jícha, Stehlík,Smolík, Králík, Čáp, Drbohlav, František, Vybíral, Hlaďo
- Ďáblovi obrázky
- spolužáci byli samí budoucí „západovci“ včetně instruktora létání rtm. Bobka
- Avia C-10.2 rtm. Karel Hrabaň, Airfield Kbely 26.09.1946
Společná štědrovečerní večeře čs. 311. bombardovací perutě 24.12.1943.