Bf-109E z 8./JG53 (Černá 7 + I) pilotovaný Walterem Fielem (WNr 5901), který havaroval v Peckhamu, Kent 2. října 1940. Letoun byl vystaven před kostelem sv. Mikuláše v Durhamu, aby pomohl získat finanční prostředky.


Příslušníci RAF prohledávají trup Messerschmittu Bf 109E-4 (W.Nr 1480), který pilotoval Oberleutnant Franz von Werra, adjutant II / JG3 „Udet“, který havaroval 5. září 1940 na vrchu Winchet poblíž Marden v Kentu.


Messerschmitt Bf 109E-4 „5 + I“ (W.Nr.1506) ze 7 Staffel./Jagdgeschwader 53 je připravován na veřejnou přehlídku v Sheffieldu. Letoun nouzově přistál na Vincentově farmě poblíž Manstonu v Kentu 6. září 1940. Pilot Hans-Georg Schulte byl zajat nezraněn.


24.8.1940
Britský voják vítězně pózuje na letounu Messerschmitt Bf 109E4, 6./JG 51, který nouzově přistál na Britských ostrovech. Pilotoval ho Ofw. Fritz Beeck.


Bf 109E-1 (W.Nr). 6296F), který pilotoval Oberleutnant Bartels, sloužil u Stab. III / JG 26. Tento pilot byl sestřelen 24. července 1940 a nouzově přistál u Northdownu v Kentu. Následně byl tento letoun v srpnu roku 1940 vystaven v Fairfield parku – jižní Londýn, pro účely Červeného kříže, který pořádal sbírku. Tyto trofeje se veřejnosti často představovaly, za účelem povzbuzení civilních obyvatel a vybírání finančních prostředku k pokračování ve válečném úsilí. Za zmínku stojí satirický nápis u letounu: „Vyrobeno v Německu, dokončeno v Anglii.“